Марката „Specialty Caffè Hausbrandt“ е основана през 1892 г. Hausbrandt става първата компания, предлагаща продукти, които са преработени и опаковани в запечатани метални кутии в собствения си завод. Въпреки лошите последици от Втората Световна война, Hausbrandt запазва своята идентичност като най-голямата италианска компания за производство на кафе по това време. През 1968 г. Мартино Занети полага основите на това, което ще се превърне в една от най-представителните компании в светa на кафето. Той избира да се посвети на една предприемаческа инициатива, насочена към насърчаване на подбрани гурме селекции от кафе, неизследвана територия по това време. Тази промяна е символично скъсване с миналото като се насочва към потребителите, които търсят изискани, висококачествени продукти.
В края на 80-те Мартино Занети използва началото на предприемаческата вълна като начало за лансиране на тренда “Moka”- силен акцент на марката с нови и отличими характеристики. Основният акцент е в цветовете червено и златисто като по този начин “Моka” се представя в по-съвременен външен вид. В наши дни Hausbrandt гарантира широко предлагане на своите продукти чрез развитие на дистрибуционната си мрежа. Постояният стремеж към високи постижения, селекцията на висококачествени кафе сортове, отрежда на Hausbrandt водеща позиция в света на кафето. Високотехнологичен логистичен хъб съхранява на голяма площ портфолиото на компанията. Идентичността на компанията е обновена за втори път в нейната история, като се представя с ново лого и комуникационна стратегия.
Създаване на момент на удоволствие и вдъхновение за търсене на най-високо качество. Нашата мисия е многопластова и може да се адаптира към всичките ни партньори.
За потребителите ни:
Създаване на момент на удоволствие и вдъхновение в търсенето на най-високо качество, използвайки нашите продукти и нашия опит.
За нашите сътрудници:
Създаване на момент на удоволствие и вдъхновение в търсене на най-високо качество, работа с уважение и отдаденост.
За околната среда:
Създаване на момент на удоволствие, работейки с уважение към околната среда и света, в който живеем.
НИЕ ПЕЧЕЛИМ С НАШАТА СТРАТЕГИЯ И НАШАТА ТРАДИЦИЯ
Hausbrandt Trieste 1892 SpA е победител, защото е представен от екип от хора, които работят в съответствие с традицията на семейния бизнес и идеите, гарантиращи успеха ни до днес, с ясна стратегия да продължим да печелим напред. Всеки ден сме ангажирани да създаваме продукти, услуги и решения за потребителите, които предлагат много висока добавена стойност и безспорно качество, осигурявайки най-доброто изживяване на марката, като същевременно зачитат околната среда и света около нас.
Сътрудничество в търсенето на възможно най-добрия резултат.
Изграждане на солидни взаимоотношения между колеги и изграждане на ежедневието си върху доверие между колегите, внимание към нуждите на клиентите и правилно управление на веригата на доставка.
Като семейна компания, ние вярваме във важността на запазването и подобряването на бизнеса за бъдещите поколения.
Нашата ангажираност към околната среда е очевидна в начина, по който управляваме всички аспекти на нашия бизнес. Чрез приемането на устойчиви практики, които са екологично чисти, икономически осъществими и социално справедливи, ние вдъхновяваме нашите клиенти и доставчици да защитават и опазват околната среда.
Hausbrandt е сплотен, страстен екип, отдаден на общността, в която живеем и работим, и вярваме, че като действаме по социално отговорен начин, позволяваме на нашата планета да процъфтява. Гордеем се, че сме лидер в устойчивите търговски практики, социалното уважение и опазването на околната среда.
Говорете учтиво един с друг.
Да се изслушваме един друг и да бъдем отворени към всички гледни точки.
Показване на воля да се учим един от друг, както от неуспехите, така и от успехите.
Да не приемаме моментния успех за даденост или да подценяваме нашите конкуренти.
Придаване на висока стойност на страхотните идеи.
Предизвикване на конвенционалния начин на правене на нещата – никога да не бъдете удовлетворени.
Работете със страст и давайте най-доброто от себе си всеки ден.
Винаги се фокусирайте върху качеството с внимание към детайла, за да създаваме по-добри продукти, процеси и услуги с висока стойност.